IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 REGULAMIN FORUM

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin


Liczba postów : 2
Join date : 31/05/2008

PisanieTemat: REGULAMIN FORUM   Nie Cze 01, 2008 2:35 am

1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.

2. Nie używaj wulgaryzmów - z wyjątkiem prośby o ich przetłumaczenie.

3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.

4. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.

5. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!

6. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł (w przypadku tłumaczeń podawaj wyłącznie wyrażenie do przetłumaczenia), cytuj z umiarem.

7. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane oraz zgłaszane do abuse operatora.

8. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.

9. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

10. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

11. Właściciel forum (firma ADIPS Sp. z o.o.) nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

12. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.

13. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierowac na konta prywatne.

14. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.

15. Prosząc o tłumaczenie, ZAWSZE należy je wpierw umieścić jako post w odpowiednim dziale tego forum. Wysyłanie całych tekstów do przetłumaczenia na skrzynkę PW (prywatnych wiadomości), zwłaszcza o treści/charakterze "weź mi to przetłumacz", są nie tylko oznakiem braku kultury osobistej, ale i niemal gwarantują odmowę lub zignorowanie.

16. Tłumaczenia publikowane na forum zaczerpnięte z konkretnego źródła (np. innego słownika internetowego bądź książkowego) powinny zawierać jednoznaczne określenie tego źródła. Kopiowanie całych zbiorów z obcych źródeł stanowi naruszenie praw autorskich ich właścicieli, jest niedozwolone i będzie ścigane.

17. Prosząc o tłumaczenie, należy stosować się do poniższych zasad:

- Podajesz tekst w oryginale i jego własnoręcznie sporządzoną przeróbkę/tłumaczenie/etc.
- Jeśli jest coś czego nie rozumiesz, nie radzisz sobie ze zrozumieniem, czy masz jakieś wątpliwości - napisz o które fragmenty chodzi.
- My staramy się je poprawić, zasugerować możliwe zmiany, korekty, etc. (jeśli istnieje taka potrzeba).
- Ty akceptujesz komentarze lub nie.


18. Publikując na forum tłumaczenia Twojego autorstwa, wyrażasz automatycznie zgodę na ich wykorzystanie w ramach naszego słownika.

19.
Tytuł postu, który został uwzględniony przez Redakcję słownika przy opracowywaniu danego tłumaczenia, jest oznaczany znakiem "+". Publikacja nowych tłumaczeń może nastąpić z kilkutygodniowym opóźnieniem.

---
W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.
Exclamation
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://diablo2.forumpolish.com
 
REGULAMIN FORUM
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Forum Działy Wstępne :: Regulamin Forum-
Skocz do: